Search this blog

Sunday, December 17, 2006

CORETAN DI PAGI BUTA

hmmm....sesapa yg masuk blog ni mesti dok kata aku ni putus cinta ke?patah hati ke?hehehehehe....actually saja je aku letak kat blog nih sbb aku mmg suka surf benda2 gini...saja....jiwang karatz....hakhakhak...mintak maap la ye....
penat sgt lately...keja byk...asyik meeting je ngan boss...susah gak dpt boss pompuan nih..kalau meeting tu berjam2...bkn dia membebel...tp suka bercakap...hbs pasai keja,kasi motivasi laks...adoi...tp aku ok je...dgr je la kan..dah dia boss aku ni kuli jerr....wakakakaka...janji gaji ok & ada bonus...huhuhuhuhu
so far aku happy keja kat sini ..walaupun baru 3 bulan & keja lagi byk dr tempat dulu...stress tu toksah ckp la...pandai2 la handle..kang tak pasai2 naik tekanan darah...
Weekend ni aku tak gi mana2 pun...lepak kat umah je...gi opis kejap pastu balik...yg aku pelik aku boleh dok depan tv tak gerak2....tgk astro kirana..hahahaha....lamanya aku tak nonton tv...apa taknya..kalau hr keja..balik je terus pengsan....hehehehehehe....kekadang aku rasa mcm dok sorang2 je kat umah walhal makcik pakcik ada....ekekekekeke....sabo je la derang ngan kerenah aku....
kepada m2mfrenz..apa lagi..gerak gempur undi mawi & marsha tuk ABP06....pejam mata & pekakkan tinger je dgn gossip2 yg melanda derang berdua nih....kekadang pikir meluat gak...tp hati aku masih mengharap...semoga ada "miracle" antara depa berdua....hehehee....royanzzzz.....(iklan jap)
oklah...time to sleep...adiossss.....

3 comments:

izat said...

La....dah tukar tempat kerja ker? Lama betul tak dengar kabar wanie dan ira, sampai tukar tempat kerja pun tak tau. Kat mana sekarang ni? So skrg ni dah jarang la pi court yea? Ok la tu. Berkat kesabaran wanie dulu, insyaallah dipermudahkan olehNya.

Anonymous said...

cian makcik..ade anak kat umah..tp cam xde..hehe

Anonymous said...

izatttt......miss u sooo much....peciter?lama tak dgr citer...senyap mcm ate gakkk.....huhuhuhu....mmg pp dah tukar tpt keja..kat mont kiara laks...tp still gi court hari2....life tak byk beza...cuma keja lagi byk...but i'm happy there...Insya Allah..moga2 berkekalan la happy tu...hehehehe....

linkwithin

Blog Widget by LinkWithin