Search this blog

Wednesday, May 23, 2007

PAHIT MANIS KEHIDUPAN

Hi ols..niat nk update blog asyik tertunda memandangkan aku kini hanya leh online di opis..so masa aku agak terhad dgn kerja nye yg bertimbun2...tak hbs2...siap yg ini..dtg yg itu...yg paling melemahkan aku jumaat lepas...asyik dihujani panggilan dr client tanya itu & ini....derang ni pun ada hr2 nya gak..time senyap..senyap je...time nk apa2 tu setiap jam adanya call....itu client ..blm lagi org yg kena saman...huhuhuhu.....apa nk buat aku pasrah la kan dah bidang ni yg aku pilih...mmg jumaat lps aku lembik...pagi pegi "M", ptg pun....pastu mlm lak aku kena jumpa org workshop yg handle kes kete aku yg kena langgar sabtu lps..lps tu mlm tu plak aku tetiba rasa sejuk je kat paru2 aku...takleh tido la plak...esoknya sabtu aku batuk2..lemah badan..mmg dok umah je hari tu..hari ahad plg tak terduga aku tetiba panas badan..demam lagi..huhuhuhu...seb baik ada ira..tgk kan aku..aku mmg tak daya langsung nk bgn..panasnya Tuhan aja yg tahu..mcm terbakar..tgh2 sakit gini..tetiba lak aku tingat kat emak ..menitis air mata aku...rindunya kat ma....hukhukhukhuk....
tragis sungguh hari2 kebelakangan ni...dan aku tahu ..DUGAAN utk aku ...aku kena sabar...byk benda aku nk update kat blog nih asyik tak jadi aje.....nanti lah....

No comments:

linkwithin

Blog Widget by LinkWithin