Search this blog

Saturday, January 05, 2008

HAPPY BIRTHDAY...GAMBATE!!!!

Hehehehe....Tahun 2008...tahun yg aku harap dpt memberi seribu makna dlm hidup ...Insya Allah....Pertama kali aku tulis dlm diari azam aku thn ni...maklumlah...umur dah meningkat ni..masih byk lagi perkara yg blm dpt aku capai...


Pembukaan tahun..aku gi lepak umah k zu n k san kat equine...first time nk sambut new year ni..kalau thn2 sblm ni....dah pengsan dah sblm detik 12 mlm...hahahaha....seronok sbb kwn2 ramai...semuanya sporting & baik bangat..hehehehe....susah nk dpt kwn2 mcm ni...aku sayang semuanya...macam adik beradik.....


Pada 4/1/2008, aku n ira join kwn2 yg lain celebrate besday k gambate kat Restoran Rasa Sayang...Jalan Yap Kwan Seng...lps tu join lagi derang ke karaoke kat Plaza Yow Chuan...bayang kan dgn pakai baju kurung kitaorg terpaksala join gak..demi kakak tersayang...dan mlm tu gak aku terpaksa mintak izin pakcik tuk tido umah k zu memandangkan takut nk balik lewat2 mlm.seb bek la pakcik memahami...mmg selama ni dia amat memahami cuma aku je yg tak cuba tuk memahami derang...huhuhuhuhu....xpelah...sblm kawen kan....ekekekekeke.....nk enjoy dulu ngan kawan2...

Buat K Gambate...HAPPY BIRTHDAY...sayang akak!!!....thanks for everything.....mmuuahhhsss!!!....akan sentiasa mendoakan kebahagiaan utk akak & famili....

"sayang akak!!!!!"

No comments:

linkwithin

Blog Widget by LinkWithin