Search this blog

Sunday, June 08, 2008

HAPPY BIRTHDAY MAISARAH..

"to maisarah with luv"~from k.nini & k.ira
Salamm....lama tak update blog...mcm biasa...ala2 bz la kononnya..hehehhe....saja nk citer pasal weekend aku..hari ni atas permintaan pakcik & makcik, aku telah menyertai famili day derang kat The Zone (dekat sgt ngan KLCC)...kebetulan derang wat sambutan besday tuk maisarah yg ke 2 thn...hmmm...hr ni genap lah setahun sarah bersama kami...pipi pun dah mcm aku dah...hehehhee....tp makin hr makin cerdik n "noti"...suka kenakan aku & ira...hikhikhik

"yeaayy...dh padam satu..lagi satu tinggal..."

Hbs je besday party aku & ira mintak diri nk ke klcc..nk gi tgk citer KUNGFU PANDA...bagi aku citer ni best...lucu..& menghiburkan..gelak manjang esp part yg panda a.k.a PO tu dok ulang alik naik tangga...aku dah tak tahan gelak...sian dia..dah la dia besar...ada pengajaran yg boleh diambil dr citer ni...hehehhe...mcm nk tgk lagi...ish...beli DVD je lah...hahahhaha....


"alamakkk...'minnie dah kena makan'..."


chowww....

No comments:

linkwithin

Blog Widget by LinkWithin