Search this blog

Monday, August 18, 2008

BERSAMA FARA @ MPH

Salam hangat! cewahhh.....sabtu lps...16/8 aku & dak2 Fun Corner telah menyertai sessi FF bersama peminat di MPH,Midvalley anjuran majalah Cosmopolitan...sessi ni bermula kul 2-3 ptg....



"layannnn"


"bertukar menjadi cik FF yg kepo...hahaha"

"bergambar ngan org2 cosmo"

Yang best sume dpt bergambar...hehehee...yg aku terkaku bila FF tegur...rasanya byk gambar ada dlm kamera ni tp dlm byk2 tu satu je letak kat Forum....uwaaaaaaaaaaa......dah kena sound ngan FF...aku sengih je...huhuhu...bkn takmo letak....byk2 tu byk yg candid....kena pilih2 gak candid pun candid yg lawa baru leh lotak....hahahahhaa.....letak sume kang,kena sound gak lagi nnt.....hikhikhikhikhikhik........




"dayah karan...nama baru dayah"

Yang penting sume org enjoyyy....slps MPH ni, bermula la kebizian dak2 Fun Corner bersama FF....mlmnya lak ada rakaman raya bersama Fara,esoknya pagi ahad ada JACOB's WALK of Life...walapun penat,tp besttt sgt2.....kagum ngan stamina FF....byg kanlah....dr Bukit Kiara( PMI),pastu ke MPH midvalley,rehersal tuk rakaman raya...mlm nya rakaman raya...esok pagi2 kena bgn tuk JWOL lagi(7km)...berkejar ke Melodi...& mlm Konsert Amal Gangstarz....perghhh.....i'm speechless.....;-)
*
Hmmm....yg plg aku tak sangka....ada sesi jejak kasih la plak kat MPH ni...terjumpa k. nana marlini...senior aku masa aku first year kat UIA dulu...lama gila tak jumpa....keciknya dunia...rupa2nya dia jadi beauty writer ke apa ntah kat majalah cosmopolitan nih....dah ada anak 2..tp maintain je akak nih..hehehehe....
*


dats alll....daaaaa....hahahahaha






No comments:

linkwithin

Blog Widget by LinkWithin