Search this blog

Friday, October 10, 2008

SALAM AIDILFITRI...

SALAM AIDILFITRI....dah 10 hari kita raya ekkk...cepat benar masa berlalu...Huhuhuhu...blog ni pun dah bersawang...hehehe..maklumlaaa.....raya kannnn....citer pasal raya hr tu.... aku puas hati sgt2... dapat bersalam awal ngan mak ayah & adik beradik & bergambar sume..bkn apa...selalunnya lps semayang raya...x sempat lagi tarik nafas lepas lelah...dah ramai sanak saudara berkunjung...lagipun rumah aku bersebelahan ngan umah atok...bila derang dtg beraya umah atok..umah kitaorg pun kena "serbu" gak laaa...hahahaha...mmg takleh lari... selalunya rutin hari raya pertama aku yg kena jadi "chef"..huhuhhuhu....sampai sakit kaki2...yg jadi mangsa adik pompuan aku si yana yg form 5 tu...jd tukang urut kakak dia..hahaha....beruntung adik beradik ramai ni...leh bahagi2 tugas...hehehe...nasib laaa korangg....raya pertama masak lontong & rendang ayam...nasi dagang import dr umah makcik sbb dia wat mkn ramai2 sebelah surau..after semayang serbu umah dia dulu...raya kedua .. my mum take over...hehehe... selalunya raya ketiga br dia amik alih ..agaknya tak sampai hati tgk anak pompuan kesayangan dia ni sampai tak tido mlm raya...masak la kononnya...raya kedua mee kari .. raya ketiga kitaorg adik beradik tugeder2 ngan pakcikmakcik yg baru balik dr Ipoh wat BBQ mlmnya....penattt...tp bestt!!hehehehe....esoknya raya keempat aku dan 3 lagi adik bertolak balik ke KL...bertolak kul 3 ptg sampai KL kul 3.30 pagi...gilosss....13 jam drive sorang2 dr kg...ishhh.....thn depan balik ikut Ipoh Grik or LPT...tak sanggup dah rasanya menempuh perjalanan yg lama mcm tu....thn2 yg sblm ni aku biasa balik ikut Ipoh..konvoi ngan pakcikmakcik...tp thn derang tak balik kelate...derang beraya di Ipoh..so i have no choice...balik ikut jln biasa...balik hr tu ok je sbb sabtu org tak ramai lagi balik...huhuhuhuhu.....




Itu je la cerita raya aku tahun ni...tahun depan...hmmmm....x tahu lagi mcm mana...maybe raya seperti biasa or "berdua"??!! hehehehe....wait & see je lahh....


Buat semua sahabat2 yg aku sayangi.....SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI..MAAF ATAS SEGALA SALAH & SILAP...kalau wat open house jgn lupa jemput....tak wat pun takpe....aku dgn tak malunya akan berkunjung ke teratak kalian...heheheh...Insya Allah...


dats all.....cau cin cauuuuuuuuuuuuuuuu






***

No comments:

linkwithin

Blog Widget by LinkWithin