Search this blog

Monday, November 23, 2009

DEMAM lagiii.....

Salamm....lamanya aku x update blog....mulanya bz pastu kualiti kesihatan menurun lately...aku pun tak tahu kenapa.... alahan?rasanya belum lagi kottt (ye ke??ntahhh)....sendiri tanya sendiri jawab..hakhakhakhak....

pasal sakit ni.... mulanya hubby yang start x sedap badan..pastu batuk n selsema..kemudian aku pun terjangkit sekali...ni jadi last week...bila aku ok(cuma batuk je x ilang lagi) hubby demam balik....bukan demam biasa ...panas badan yang tak berubah-ubah ....sepanjang malam aku berjaga...terbangun dari tido setiap jam....pegang hubby panass....risau aku....bermcm-macam cara aku buat untuk redakan demam panas dia....huhuhuhu... pagi nya aku terus bawak dia gi klinik...gi klinik doctor lak cakap suhu badan dia normal....ish..ishhh....konpius aku...cemana doc ni check...even aku pegang pun leh rasa panasnya.. hari tu aku gi keja seperti biasa..cuma balik awal sikit.. balik umah ingatkan hubby ok sebab dia cakap kat phone dia beransur ok...rupanya tak ok punnn.....takmo buat aku risau agaknya...malam nya still macam malam sebelumnya...kali ni makin kerap aku terbangun dari tidoo...huhuhuhu.... kul 5 pagi aku rasa tak sedap hati nak tinggalkan hubby sorang-sorang gi keja....last2 aku sms bos kecik inform dia aku EL sebab hubby demam... nasib baik la aku EL jumaat tu.... kalau tidak tak tahu la...

al kisahnya...hubby aku ni jarang demam...sebab dia memang jaga betul kesihatan dia.... selalu pesan kat aku ni minum air banyak-banyak nak elak dari sakit.. asal aku demam je dipaksa minum berbotol-botol air kosong...hehehhee.... bila dia kena demam panas ni aku memang nanar la sikit .. orang kata kalau jarang demam,sekali terkena teruk....hmmm...ada benarnya juga...hehehhe

Alhamdulillah.....he's getting better....berkat doa dari kelaurga & famili....thanks a lottt.. bila dah sembuh ni masanya lebih la sikit kat "kekasih hatinya"...jangan dok pikir lain ekk.....kekasih yang dimaksudkan PC dia laaa......hahahaahhaa....aku takleh jeles....kalau aku jeles...something wrong la plak ngan aku...hahahhahaahah....gelak besar nihhh...

Oklah...dats all for today's entry...banyak nak update kat blog ni...tapi "mood" lom mai lagiii....hihihihihi....

Daaa.....

3 comments:

Mr.J said...

deman. makan panadol.. hehe.. btw salam kenal pipicomel...


www.pengeRindu.com

achik ezam said...

dah sehat blom???????sekali sekala demam mmg cenggituhlah..inshaallah ok la semuanya nanti...

Unknown said...

pe petuanye bg ilang panas dalam,,luar sejuk..i pn tgh demem smpai 39..mkn ubat ok mlm jd lak.dah la dekat nk exam..

linkwithin

Blog Widget by LinkWithin