Search this blog

Monday, June 25, 2007

MAISARAH....& HARI MINGGUKU



Seperti yang dijanjikan....aku tepek kat sini gambar "MAISARAH" yg aku citer sblm ni....Hehehe...Best rupanya ada baby kat umah...Hari2 kebelakangan ni aku selalu balik awal walaupun keje banyak....ntah la...lupa sekejap tensen aku ngan keja bila peluk MAISARAH ni....Best wooo...mcm baby sendiri laks.....hakhakhak...

Hari minggu yg lps aku tak gi mana pun...aku & Ira follow pakcik & makcik ku pegi birthday party anak buah derang kat Jln Kelang Lama...Seronok Maisarah dpt gi jalan2...Pastu mlm nye lak aku jumpa k gambate,panji & mikimisa kat funfair (sebelah Giant Batu Caves). Walaupun aku dok situ tp sekali pun tak pernah pergi funfair tu....hahahaha....so kira first time gak la kan mlm tu....Bukan main seronok miki & misa mlm tu...Kitaorg yg dewasa ni hanya memerhati je lah...cuma ada satu game tu Panji join gak....temankan miki & misa...Best ke tak ..aku tak tahu la....lupa lak nk tanya Panji....Haahahahaha......
Kepada sesiapa yg nk dtg funfair tu...sila2 lah....rasanya lama lagi kot kat situ....& jgn lupa inform PP ..manalah tahu kot2 leh join...hehehehehe......nk tahu best ke idak..tanya MIKI & MISA...

No comments:

linkwithin

Blog Widget by LinkWithin