Search this blog

Thursday, June 28, 2007

RINDU KAT KC.....

Ntah knp tetiba aku teringat sgt kat kwn baik aku ni....walaupun berlainan bangsa tp sikap nya yg tak menyombong diri...selalu tolong aku bila aku susah...membuatkan aku syg gila kat kwn aku yg sorang ni....kitaorg kenal pun baru je...masa tu aku baru hbs "chambering" 9 bulan ditempat keja lama (2003)...then dia pun masuk continue "chambering" period dia lagi yg tinggal dlm 3 bulan...kitaorg mmg kamceng...selalu gak la lunch sama2...lepak ptg2 kat jln doraisamy..tepi opis je...bila dia hbs chambering..bos retain dia..sama gak cam aku...so bilik kitaorg sebelah menyebelah....aku biasalah...kalau tak konfiden dgn opinion english aku...dia la org 1st yg aku cari...tolong betulkan mana2 yg patut..hehehe....2 thn keja..dia resigned..gi keja kat firm lain...tinggal la aku sorang junior kat situ....sedih...takde tempat utk aku bercerita suka & duka....nasib baik gak la aku selalu gi court..ada gak la terjumpa dia....
Sekarang ni dia tgh mengelilingi dunia....bermula dgn europe dan seterusnya...hepi je dia citer kat aku bln 4 lps yg dia nk stop jd lawyer pastu nk gi UK bln 5...aku pun tak paham sgt apa yg dia citer...yg pasti dia kata bekerja sambil melancong...ntah la....yg ptg dia happy dgn apa yg dia lakukan....harap2 impian dia nk kawen ngan mat saleh tercapai..hehehehe......



"me & kc lee"

2 comments:

zahar said...

bos abg nama dia kc lee gak tapi org nya mangkuk hayun!! selalu kena sumpah ngan staff tapi tak mati2 lagi

~WaNi~ said...

hihihihi....biasalah tu...nama sama org tak serupa...hati pun lain2...kan..kan...lama tak sembang ngan abg zahar....hehehehe

linkwithin

Blog Widget by LinkWithin