Search this blog

Friday, July 11, 2008

HOTFM VIVA BOLA~28/6/2008

hMMM...hehehe...28/6/2008..aku telah bersama2 dak2 FUN CORNER pegi ke stadium MPPJ untuk memeriahkan perlawanan bola sepak antara Pasukan Wanita HOTFM & Pasukan wanita PErodua VIVa (eh betul ke aku tulis ni..xpelah..sama je..hehehe). Happy giler tgk ramai kali ni dak2 FC yg dpt turun padang....muka lama & muka baru...sumer pakai biru..tanda sokong FAFAU & teamnya...hikhikhik....lawak arr...pakai baju biru FBI..tp sokong FAFAu...hahahaa


Derang ni mmg bersemangat...termasuk aku..hehehe...tp....er..er..sebenarnya aku pun blm sembuh lagi dr sakit...baru 10 hari "berpantang"...huhuuhu.....ampun MA...ayah G & Cik Da...langgar pantang! tp sbb dah lama rasanya tak jumpa FAFAU....aku gagah kan jugak gi...seb bek gi awal...dpt la bergambar ngan FAFAU & berbual ttg filem "NOTTI" nya berserta aksi2 sekali..hahahha...kebetulan masa tu org pun tak ramai lagi....

Walaupun team FAFAU kalah....tak kesahnya.......lgpun kata SAIDA...ookk lahh tuuu...!!!hahahaha....seronok dpt jumpa dak2 FUN CORNER hr tu....

* to JAAN....sori sgt2 ekkk...ingat akak tak mo gi sbb nk gi tgk STACY & MILA...hehehee.....


"aikk...awat dayah tu tersimpuh malu jeee..."


"apa la nk ditulis nih..."

"ni budak FUN CORNER"

"kena sign besar2 nih....."

"kaki sapa la ni...atas sama tinggi p kantoiiii...hahahahhaa"

No comments:

linkwithin

Blog Widget by LinkWithin