Search this blog

Sunday, July 20, 2008

SEBULAN BERLALU...


Salamm....sebulan berlalu...tapi aku rasa mcm dah lama aku lalui detik2 "sakit" tu..huhuhuhu....Mungkin bagi sesetengah org beranggapan itu minor surgery tp bagi aku sebaliknya sbb dekat 2 thn aku simpan.Nasib baik aku bertindak cepat..huhuh....Alhamdulillah berkat doa keluarga & kwn2,aku sudah beransur pulih...xyah lah aku citer pjg2 ttg sakit aku nih...hehehhe...Setahun lebih aku simpan sbb aku tak berani untuk menerima kenyataan kalau benar lah apa yg aku takuti tu terjadi..huhuhuh....

Thanks to kwn2 yang call & sms..K.zai,k.leo,iejat,adeq & Yana yang susah2 je dtg jenguk aku sehari sblm operate...surprise visit ekkk....hehehee...lawat pesakit yang tak nampak sakit..hahahaha....(tingat kat sms k leo)..

And...very SPECIAL thanks to JAAN...yang setia menemani aku dari hari aku diberitahu oleh doctor yang aku kena dioperate sampailah hari terakhir aku kat sana....itulah perkara yang paling mengharukan aku... dia seorang sahabat & kakak yang baik... walaupun ada kalanya aku ni tanpa sedar telah menyinggung hati dia..hukhkukhukhuk....sori ek akak....
Tak lupa juga wat sahabat baik aku dr masa study lagi ...Haiza (wpun sibuk) & Fara a.k.a cik pora..yg sanggup dtg dr johor semata2 utk jumpa aku & ma..(jgn rasa bersalah tau...wani tak kesah wpun pada awalnya kesah..hahhahha)...rindu la nk lepak sama2...tido sama2...sambil gelak & gosip sama2....hehehehee....

"with dr Azlina"

Hehehehe....Cantik tak doctor yg rawat aku ni? Dr Azlina ni salah seorang pakar bedah kat sepital selayang...personally aku kagum ngan dia..komited ngan tugas..leh nampak tau dr cara dia berckp..n rawat patient dia..mmg puas ati kalau dpt doc mcm dia walaupun terpaksa tunggu lama.seb bek la aku sempat ngan dia..tp skrg dia dah tak bertugas di sana dah....dia skrg berada di Pantai Medical Centre,Bangsar.Baru smlm aku jumpa ngan dia kat PMC setelah mendapat panggilan dari dia sendiri memandangkan dia x sempat nk tgk result akhir "penyakit" aku hari tu...hehehehe....segalanya ok..thanks ek doc...nnt kita jumpa lagi..

hmm....byk pengajaran yg aku dpt spjg tempoh sebulan ni...mcm2 jadi..ada yang berlaku diluar dugaan...namun aku bersyukur pada Tuhan atas segala nikmat yang diberikan...dan aku yakin setiap yang berlaku pasti ada hikmah disebaliknya...



No comments:

linkwithin

Blog Widget by LinkWithin