Search this blog

Monday, October 12, 2009

MASAM-MASAM MANIS WEEKEND

Salammm....lamanya x update blog...letih tak hilang-hilang lagi...sabtu aku ada auction fair kat Hotel Renaissance...sampai petang...nasib baik Bos kecik belanja makan kat Hard Rock....hehehheehe....habis je kat HR,aku balik umah amik hubby...pegi ke mid valley..shopping sikit...then ke tesco selayang untuk beli barang-barang dapur untuk wat makan-makan sikit hari Ahad.Aku tak buat open house pun...cuma bila sepupu-sepupu call nak datang beraya..aku masak lah lebih sikit..hehehe....lagipun memang weekend aku akan masak-memasak..

Thanks to kawan-kawan yang datang... xdapat nak jemput semua lagi...nanti lah...maybe tahun depan..Insya Allah...

Menu hari tu laksam,spaghetti & rendang ayam...semuanya di masak sendiri....lots of thanks to adik-adikku yang datang menolong...terima kasih daun keladi....next time boleh tolong lagi...hahhahhaha


LAYAN JER PIC-PIC KAT BAWAH NI.....daaaaa..











1 comment:

Anonymous said...

Another place to promote your blog like Innit?

Submit your post(s), meet other bloggers and get visitors to your blog!

Join now:- Free Blog Traffic

It's totally free!

linkwithin

Blog Widget by LinkWithin