Search this blog

Monday, December 07, 2009

PIKNIK WITH FAFAU & FUN CORNER

LAYANNNNN........








Tempat : Tasik (near amcorp mall), PJ
Date : 6.12.2009 (2.30p.m~6.00 p.m)


Thanks a lot to Fafau, K.zai and dak2 FUN CORNER....korang memang FUN......

Diam tak diam dah setahun lebih aku join FUN CORNER.... dalam tempoh itu juga aku kenal ramai kawan.. kakak-kakak & adik-adik....hehehhehe....seronok bila bersama derang nih...lots of FUN..

Sebenarnya aku join FUN CORNER ni sebelum  aku mengenali Hubby ku ;-)... sememangnya aku die hard fan FARA FAUZANA...hihihihihi....sampai bila-bila.... aku sayang FUN CORNER begitu juga Tuan Puterinya....terlalu banyak kenangan tercipta....takkan aku lupa....Semoga ukhuwwah yang dibina ini akan berkekalan... dan diberkati oleh Nya sentiasa....


note: thanks k zai for the pic...and to FF for nice angle...hehehhe


3 comments:

achik ezam said...

hidupp fafau!!!!!!!!!!!!!!!!1

hehehehe

atenzone said...

besh dapat jumpa korang.
;p

EcHaHrOcK said...

alahai jelousnyer tgk korg.. biler la dpt join.... FUN CORNER ni mmg utk org2 yg duk kat K.L atau berdekatan K.L jer kew??? huhu =(

linkwithin

Blog Widget by LinkWithin