Search this blog

Wednesday, September 15, 2010

CORAT CORET SYAWAL 1431

Ramadhan berlalu pergi..Syawal menjelma lagi... belum terlewat untuk aku mengucapkan selamat hari raya aidilfitro buat kawan-kawan semua.... maaf andai ada salah & silap .. 0-0 yeaaa...

Alhamdulillah...tahun ni tahun kedua aku beraya bersama suami tercinta...hehehhe... nasib baik la rumah dekat.. leh balik kg masing-masing pada hari raya pertama...but tahun ni pagi raya giliran di rumahku... lps solat jumaat baru kami pulang ke kg suami...hehehe...

Seperti tahun-tahun sebelumnya aku akan sediakan juadah raya pada hari raya pertama...bukan apa...selalunya sedara mara ramai berkunjung ke rumah pada hari raya pertama... kebetulan rumah ku bersebelahan ngan umah arwah atuk.. hmmm.. terasa lain sangat raya thn ni... tanpa atuk kesayangan bersama merai.. atuk ku meninggal bulan 3 lps.. kehilangan yang amat dirasai.. semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman...amin...

Tahun ni sambutan raya sederhana saja...baju raya pun tak banyak... 3 pasang aku beli sendiri & mintak makcik aku jahitkan..lagi 2 pasang kain yang diberikan oleh sedara mara belah suami masa berkunjung ke rumah derang lps kawen dulu mak jahitkan...byk aku dapat.. campur ngan kain batik lagi ada la dalam 2 beg balik kg tuh...hehhee...rezekiii...tu yang untung jadi orang pompuan nih... Untuk suami sepasang baju melayu dan 2 kemeja...

Hmmm....tengah fikir-fikir ni sama ada nak buat ke tak open house tahun ni...tengoklah kalau ada "mood" .. heheehee....

Layan jea pic-pic kat bawah ni... mak2 datin berposing sakann...hahahahaha






2 comments:

~WaNi~ said...

hmhmhm

achik ezam said...

amboi2...pinkish dipagi raya

sweeeet~

linkwithin

Blog Widget by LinkWithin