Search this blog

Monday, September 20, 2010

MASAK TIME...

Salammm....hehehhe.... Alhamdulillah...hari ni aku dah start masak selepas beberapa hari beraya... balik awal sikit hari ni sebab sakit peyuttt....huhuhu....ntah salah makan apa kat Mahkamah tadi...agaknya peyut terkejut kot...sebab sebulan berpuasa... hehhee...

Malam ni menu simple aje... sup "teney" (oghe klate paggil petola tu teney) & ikan cencaru masak sambal... alhamdulillah... dah setahun kawen ni aku dah pandai la bajet2 masak untuk 2 orang.... mula-mula kawen dulu aku masak macam 5-6 orang nak makan...hahahhaha.... biasalah famili besar kann..

Dari semalam aku dok stress pasal "submission" case pagi ni....lama betul tak wat ... keyakinan diri berdepan ngan Judge tu kureng sikit...Alhamdulillah .. berjaya juga melakukannya....hehehe..dah kerja ku sebegitu...hehehhe...

oklah...layan je pic menu dinner mlm ni yang hubby ku amik...suka sangat amik gambar... malu siott..sebab aku masak biasa-biasa aje....hehhee...daaaaa.....



1 comment:

husni said...

biasalah hidup berumah tangga...memula ada perkara yang kita rasa janggal namun akhirnya akan dapat diatasi...cthnya yang masak untuk 2 orang tu..sblm ni kan masak sampai 10 orang nak makn..hehe

linkwithin

Blog Widget by LinkWithin