Search this blog

Sunday, December 26, 2010

ADA APA DENGAN "HARI INI"?




Aiseymann....lama sudah tak update blog...bz..bz..bz...gilosss... orang lain sibuk ngan year end cuti aku sibuk ngan keja yang datang bertubi-tubi... huhuhuhu...

Hari ni sebak dan sedih sangat sebab terpaksa berpisah ngan hubby.... ni kali ke-2 la kot kena tinggal.. apa nak buat.... urusan kerja... mencari rezeki untuk meneruskan hidup...hehehhee....lagipun sayang isteri tinggal-tinggalkannn.... tapi tu lah... tak sampai sehari hubby ke singapore,aku dah rinduuu.... sunyi plak dia takde kat umah nih... selalu memang dia busy ngadap notebook je tapi ada depan mata... xpe...hukhukhukhuk....

Hari ni gak aku baru tahu yang hubby dah beli Macbook Air.. hadiah ulangtahun blog katanya.. patutla beri-ia benar nak kasi laptop lama kat pakcik ku... rupanya dia dah aimed macbook air tuh...huhuhuhu... tak pelah... Kasi can sebelum beranak pinak nih... lagipun untuk urusan kerja dia...  hihihi... baik punya bini ni.. tapi dalam hati aku ... aku pun nak mintak hadiah gak sempena tahun baru ni...

Simpan dulu niat tu... hubby balik nanti aku mintak la... hhahhahahaa..... mintak-mintak dapatla apa yang aku nak... ;-)

No comments:

linkwithin

Blog Widget by LinkWithin