Search this blog

Saturday, December 11, 2010

CINTAKU BUKAN DI ATAS KERTASSS....

CINTAKU BUKAN DI ATAS KERTASS....


Memang bukan atas kertas...huhuhuhu... kerja tu atas kertas la kan..hahahhahaah.... aku tak suka ngan situasi sekarang nih... rindu gila nak balik kampung... aku terpaksa cancel cuti balik kampung minggu ni sebab kes gila tu...bukan kes yang gila opponent aku yang gilaaa & budusss....huhuhuhu sian boss gak...dia terpaksa cancel cuti ke India buat kali ke-6.. hmmm//aku tak kira..setel je kes ni aku nak cuti seminggu... (agak2 boleh setel ke nih..adehhh)

Now masa untuk update blog pun terbatas...FB pun jarang-jarang jenguk...huhuhuhu...soooo sad... sian MIL dok tanya bila nak balik kg..huhuhu....

Bila lagi ek public holiday?kena gi bukak kalendar "kuda" la macam nih... dapat cuti bersambung lagi bagus....hehehhee...oklahh...sekian entri untuk cintaku bukan di atas kertasss...hahahhaa

1 comment:

Tukang cerita said...

haiyooooooo....baca tajuk dah hepi dah...

sekali entry....sedey berduka cita plak...
sabo lah ye...peh selesai smua, kita enjoy!!!!!!! :)

linkwithin

Blog Widget by LinkWithin