Search this blog

Friday, January 21, 2011

ASTROFIRST






Astro First, sebuah perkhidmatan movie-on-demand yang pertama seumpamanya bakal disiarkan menerusi Saluran Astro 480 bermula 13 Januari 2011 dengan tiga judul hebat – Aku Masih Dara, Damping Malam dan Ngangkung.

Perkhidmatan ini menjanjikan harga yang berpatutan, keselesaan serta meningkatkan kualiti masa sekeluarga untuk setiap pelanggan Astro.

Pelanggan Astro boleh menantikan lebih banyak judul filem terbaik seperti Hikayat Merong Mahawangsa, Hantu Kak Limah Balik Rumah, KongSi, Kembar Siang, Tolong Awek Aku Pontianak, Senjakala, Sini Ada Hantu dan sebagainya untuk bulan-bulan akan datang.


Astro First mempunyai tiga kunci kelebihan seperti berikut:


  • Senarai filem-filem terbaru terus menerusi Astro First selepas dua minggu ditayangkan di pawagam.
  • Keselesaan – menonton filem-filem terbaru menerusi Astro First di kediaman masing-masing pada bila-bila masa dan seberapa kerap mengikut keselesaan anda bersama keluarga dan rakan-rakan.
  • Lebih nilai untuk wang – Dengan bayaran sebanyak RM15 setiap judul filem berbanding bayaran sebanyak RM40 hingga RM60 untuk empat ahli keluarga, Astro First ternyata member lebih nilai untuk wang anda. Selain itu, 32 pilihan masa menonton untuk setiap filem memberikan keselesaan untuk menonton mengikut keselesaan anda, sekerap mungkin dalam tempoh 48 jam selepas pembelian.




Tiga langkah mudah untuk menikmati Astro First


Sangat mudah untuk membeli filem kegemaran anda di Astro First. 

Kunjungi media portal Astro First di Saluran Astro 480 dan;
1. Tekan butang biru di alat kawalan jauh Astro dan pilih filem kegemaran anda.


2. Tekan butang biru sekali lagi untuk pengesahan. 

3. 13 digit kod SMS akan dipaparkan di televisyen. SMS BUY[13-digit code] ke 32999. Contoh: BUY 1234567891234

Anda akan menerima SMS pengesahan pembelian dan filem tersebut kini boleh ditonton dalam masa lebih kurang lima minit kemudian. Setiap pembelian akan dicajkan ke bil semasa pelanggan. Kadar caj telco akan dikenakan untuk setiap SMS.

Untuk maklumat lanjut, layarilah www.astro.com.my/astrofirst

No comments:

linkwithin

Blog Widget by LinkWithin