Search this blog

Wednesday, January 26, 2011

CERITA SEDIH...CE CITE..CE CITER..


Stress!!!! gila punya stress... hari ni memang aku rasa tak sedap hati... Aku tak faham kenapa Judge tu boleh benarkan Appeal si Defendan tu... clear cut case tuuuu.... berkali-kali aku jawab hujahan dia... explain to the Judge... boleh Judge tu  kata Penyata Akaun tu tak cukup untuk membuktikan keberhutangan Perayu... Penyata tu susah untuk dibaca...helllooooooo tu bukan triable issue laaaa..... apa nihhh..... arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...... tensionnnn....menambah kerja la nih... habis la aku kena "baham" ngan bos nanti... sorry boss.... i've done my best... huhuhuhu

Hari ni gak aku jadi minah blurrr.... bila staf bagi tahu ada company trip to Bali bulan 5 ni,aku leh wat dunno je... bila derang datang dok citer,suruh tengok email.. baru la aku sedar sikit... tapi sedih la takleh bawak hubby... huhuhuuhu... rindu la nanti (not me k...hubby la..will miss his bantal peluk)... hmmm.... eh heheheh ehhehehe.... tapi takpe dah minta izin hubby dah... lagipun dia dah banyak kali gi...so kali ni aku pegi lak...free tu sapa takmo gi... untuk staf-staf yang berkhidmat lebih 18bulan ke atas, fully sponsored, yg lain ada price yg derang kena bayar..ikut brp lama kerja... 

Hmm.... murung je nih.... sedih tak hilang-hilang...agaknya sebab aku tak pernah kalah kes lagi kot... kalah plak kes yang tak patut kalah...uwaaaaaa....... campur ngan sakit pompuan aku yang menyerang sejak sabtu.. ish..ishh... gangguan hormon agaknya....  huhuhuu.. oklah..nak rehat...nak rehat.... rehatkan fikiran & badan yang makin lama makin letihhh...

Oh Tuhann... Tabahkan hati hambaMu ini....

1 comment:

achik ezam said...

whoaaaaaa pi bali bestnya!!!!!!!

linkwithin

Blog Widget by LinkWithin