Search this blog

Sunday, February 27, 2011

"NO STRING ATTACHED" & MY "PLAN"

YEAHHH..YEAHHH... hari ni aku buat deal ngan hubby... segalanya akan bermula Mac nanti... boleh ke aku ni.. Insya Allah...kena kuat semangat... demi "BB Torch & Macbook" hahahahhha....  Hubby macam tak caya je ngan plan aku ni.. tapi aku rasa dah tiba masanyaaa... time to change!!!

Doakan aku berjaya... every single day aku akan update kat blog ni tentang "plan" aku tu...hihihihi... nantikannn...

Pagi tadi aku & hubby ke cinneleisure tengok movie... kononnya nak guna voucher Platinum untuk tengok citer "No String Attached" lakonan Ashton Kutcher & Natalie Portman... sekali citer tu tak tersenarai dalam "Platinum Movie Suites" huhuhu...hancur berkecai hasrat nak guna voucher tuh.. tapi aku yang beria-ia nak tengok citer tu ,beli je la gak tiket biasa...heheheh...comel citer tu... tapi 18sx arrr...

Lama-lama aku tengok Natalie (Emma) dalam citer ni,aku suka arr tengok bentuk body dia...kalau la aku slim cam tu... cantikkk body dia... adehhh.... agak-agak berapa kg la aku nak buang lemak-lemak kat badan aku nihh...hahahahha....







Oklah..dats all for today's entry... pasni nak citer pasal "Plan" aku tu... hihihihihi

No comments:

linkwithin

Blog Widget by LinkWithin