Search this blog

Wednesday, February 16, 2011

Twitter & Siti Nurhaliza

Salam.. lamaaaa gilerr tak update blog... bukan apa.. mood sudah hilang... sejak dok berkejaran dengan "kes" Bangkok Bank kat ofis.. aku memang takde masa untuk diri sendiri... kepala pun dah ting tongg...kemuncaknya Chinese New Year hari tu aku demam plus selsema & batuk... aduyaiii... sengsara jiwa... plan nak balik kampung drive bertukar dengan flight... beli last minit ..amikkk kauuu.... 1k++ untuk 2 orang pergi balik.... Hubby kata takpelah.. setahun sekali...maknanya tahun ni (2011) no more fly fly la...huhuhuhu...

Nak citer gak kat entri ni pasal twitter & dato' siti... tapi aku lebih suka panggil siti sebab aku dewasa dengan lagu-lagu siti... (padahal sebaya). Memang follow perkembangan siti salah satu sebabnya adik aku yang no. 3 tu peminat tegar siti... dari 1st album until now memang dia wat koleksi... memang gile siti la adik aku nih... last-last terjangkit kat aku... teringat lagi masa siti datang ke matrik UIA,Jalan Pantai Baru .. tak silap aku tahun 1997.. siti datang sebab ada ahli keluarga dia yang masuk matrik tu gak.. comel sangat dia masa tu walaupun pakai simple je... jeans & tshirt... hehehehe... tang tu memang aku takkan lupa sampai bila-bila..

Kenapa dengan twitter? hihihihi... bukan nak menunjuk tapi aku hepi gila sebab tak sangka-sangka siti reply tweet aku.... hahahhaa.... sampai hubby pun jeles.. masa tu aku demam dok melekat je ngan Ipad atas katil sambil dok melayan twitter.. tak sangka siti reply masa aku tegur dia pasal resepi kuetiaw sarang burung yang dia dok prepare untuk dinner... terus baik jap dari demam & excited dok citer kat hubby...saja nak bagi dia jeles... dia kan peminat siti gak... hahahhahaha...

nak letak gak pic tweet yang aku simpan buat kenangan...hahahahha.... bila la nak jumpa siti nih... hubby selalu gak attend event siti tapi aku yang malas nak ngikut. bukan event siti je ..event-event lain gak..pelikkan... agaknya kalau orang lain ikut je kot ... takpelah.. biarlah hubby dengan kerja-kerja dia.. ada masa aku temankan juga...hehhehee... 

Layankan aje lah "keterujaan" aku ngan tweet siti ni ekkk..... hahahhahaa...


                                                    hihihihihihi


                                     "yeayyy""sayangg siti"


                     hubbyku & achik zam jeles...hahhahahha...







Ni plak yang hari isnin.. 14.2.2011 (sehari selepas ternampak Siti kat hotel thistle,PD)









excited terlebih nihh...hahhahaha... saja je letak kat blog wat kenangan... bukan nak menunjuk... tak baik tauuu...huhuhuhu.... daaaa.... 

No comments:

linkwithin

Blog Widget by LinkWithin