Search this blog

Thursday, January 24, 2008

CUTI THAIPUSAM

salam sume...hehehhee.....rajin plak aku mengupdate blog lately...takpelah...kang bersawang lak blog ni....aku nk cite apa aktiviti aku masa cuti thaipusam smlm....mmg aku excited gila bila paklah umum KL & putrajaya cuti gak...aku bukan apa...aku kan stay kat area giant bt caves tu...paham2 la kan...jam sampai takleh kuar...
...kebetulan juga mlm tu aku nk gi tido umah k zu kat equine...saja nk gi lepak2....as usual la....katne lagi aku akan gi kalau tak kesana..hehehehe....pastu mlm tu juga kitaorg dinner kat "Open Range"....dekat sgt ngan umah k mier...


"apa la yg digelakkan oleh k zu tu.."



Sebenarnya aku paling suka ngan gelas2 dia yg mcm2 bentuk...bgt gak ngan pinggan ...hehehehe...semua org order mkn...ada yg mkn steak..ada yg mkn nasi goreng nenas...aku mkn chicken mushroom...besttt gak food yg aku mkn tu...yg paling best..bila semua hidangan sampai....kitaorg saling rasa merasa food masing2...(yg lelaki terkecuali.....hahahaha)...ada org tu kata nk share mixgrill dia ngan aku...sampai sudah aku tak rasa..hahahaha...gurau aje....jgn mare....

"air yg diorder oleh justice"


"hikhikhikhik"

Ramai betul kwn2 aku yg celebrate besday bulan Januari....yg lps k gambate....ni turn abg zahar laks...weekend ni ada lagi....hmmm...sapa la ekk....kena balik check diary..muahaha..lps mkn2....acara potong kek lak sempena besday abg zahar....walau dgn tgn yg berbalut....dia tetap happy....


"sweet happy couple"

Lebih kurang kul 11 kitaorg bersurai....hehehee......dan aku meneruskan aktiviti mengeteh aku kat umah k zu...pastu tido....esoknya aku balik umah ptg...thanks to k zu n k san....sudi dok melayan kerenah aku n ira...

oklah....itu aje citer kelmarin & smlm....cau cin cauuu....

No comments:

linkwithin

Blog Widget by LinkWithin