Search this blog

Friday, October 10, 2008

KU BAHAGIA...

"sesuatu yg tidak disangka...seringkali mendatangi kita..itukah SURATAN dlm kehidupan..atau sekadar suatu kebetulan....."
******************************
WAHHH....nyanyi lak...oooverrr...hehehehe....tp tak kisah la...topic pun kubahagia kannn....byk perkara berlaku dlm hidup aku lately..especially bab2 JODOH..hehehehe....mls nk citer pjg tentang JODOH ni...sbb aku yakin JODOH & PERTEMUAN di tgn Tuhan....kita hanya mampu berdoa & usaha & tawakal...tp aku bersyukur sgt2....hadirnya "insan" ini dlm hidup aku bagaikan penawar segala duka yg ada....secara jujurnya buat masa ini aku senang sekali berada di samping nya... menyayangi & menerima aku seadanya... terima kasih atas segalanya.... semoga CINTA kita direstui yg Maha Esa... aMINNN....

2 comments:

Hazniza Zin said...

i'm happy 4 u sis .. smoga berkekalan hingga akhir hayat .. suke tgk akak gumbira mcm ni .. ;) -iejat

~WaNi~ said...

tq,jat!!!

linkwithin

Blog Widget by LinkWithin