Search this blog

Thursday, November 04, 2010

BUFFERED EARNINGS... OMG!!

"Buffered earnings are earnings for metered campaigns that are currently running on your blog. These will be added to your total earnings after the campaign ends"


Aiyoyoyoooo.... hmmm... lepas mood untuk update blog datang balik ni..aku suka sangat blogwalking kat blog kawan-kawan aku...  seronok tengok kawan-kawan dah dapat cash out payment dari NUFFNANG.. yang penting kena rajin update blog sebenarnya ... & blogwalking...heheheh


Sebelum ni memang ada buffered earnings kat blog aku ni.. tapi aku wat dunno je sebab aku tak tahu apa "effect" buffered earnings ni... bila tengok earning aku this week naik, aku tanya hubby (yang sememangnya blogger gak kan..ekekekke), hubby geleng kepala....bukan sebab tak tahu tapi dah berbuih-buih mulut dia dok suruh aku rajin update blog ...hahahhahah.... sorry B.. i'am not like you...  bab-bab mengarang ni memang "hancurrr" laaa... hahahha...

Anyway, aku berazam lepas ni akan rajin update blog ... (hmmm.... i will!!) ;-) Thanks NUFFNANG!! I LOVE U.... nanti bagi banyak-banyak lagi Buffered earnings ekkk..... Graciass....

Saja nak letak .. walapun tak sebanyak blogger lain, aku bersyukurrrr... I FEEL BLESSED!



i'M HAPPPPPYYYYYY ;-))))

2 comments:

Lynnie said...

Congratz!!!

~WaNi~ said...

hihihihi...tq lynnie...

linkwithin

Blog Widget by LinkWithin