Search this blog

Tuesday, November 09, 2010

HATI YANG RAPUH

Salam.... hari ni aku sedih..sedih sesangat.... dah beberapa hari dari hari yang aku dapat tahu "cerita" itu tapi aku tahan airmata dari mengalir... Oh Tuhannnn.... dugaan datang menguji.... kenyataan yang sukar untuk aku terima tapi apakan daya segalanya harus aku terima kerana perkara itu telah berlaku....  Semoga aku terus tabah... syukur pada Mu ya Allah kerana ada insan yang bergelar suami yang sangat cinta kan aku..menenangkan aku di saat kegelisahan menghampiri... aku yakin ada hikmah di sebalik dugaan ini...



Hati Yang Rapuh

Di hati kulakarkan sebuah impian
Yang aku namakan harapan
Apabila kutentuka arah serta tujuan
Rela kuhadapi cabaran

 

Jalan ke puncak itu beronak dan berliku
Menyukarkan pendakianku
Namun tetap kugagahi hati yang rapuh ini
Demi hasrat yang suci


Aku sangkakan harapan selembut impian
Yang menguliti tidur insan
Kiranya kehidupan tidak sedemikian
Goyah hatiku oleh kenyataan

Tak harus kuturuti kelemahan diri
Tak daya bertahan diuji
Lalu aku mengumpulkan semula kekuatan
Berlandaskan keimanan...



1 comment:

achik ezam said...

kenapa wanie?????

harap2 semuanya ok ya....

linkwithin

Blog Widget by LinkWithin