Search this blog

Wednesday, September 09, 2009

09092009

Salam..Wahhh....cantik sungguh tarikh hari ni...090909...mesti ada yang mengambil kesempatan untuk berkahwin,menimang cahaya mata,bertunang dan sebagainya...ye la kan..nombor unik macam ni jarang-jarang kita dapat. Macam tahun lepas 080808....tahun depan..101010 hehehehe....apa-apa je lah..

Minggu ni masuk minggu kedua aku kembali bekerja..  So far tempat kerja aku ni ok... lebih tenang dari dulu.. lebih privacy dan yang penting BOS ok.. Alhamdulillah...rezeki bulan Ramadhan.. .dapat keje kat sini..dan yang paling best..dekat ngan umah...Syukurr...

Diam tak diam tinggal 11 hari je lagi kita berpuasa...pastu raya.... yeayyy~! persiapan aku tahun ni ala kadar je... cuma lebih bermakna kerana famili aku makin besar (plus famili mertua)..hehehe...

Hmmm....dok fikir ni.. banyaknya benda nak kena buat weekend ni....aduhnyaiii.....servis kete(konpem berjam-jam lama nih),buat biskut raya(yang ni paling aku risau sebab bahan-bahan dah lama beli cuma tak sempat nak buat...eekekek),shopping barang-barang yang nak dibawa balik kampung...makaihhh....cemana ni..sempat ke?adeh..adeh...adehhh.... kena plan ngan hubby ni.. mana-mana yang dia leh buat dulu,dia buatlah..Nasiblaa...sejak jadi wanita berkerjaya ni..asyik tak sempat je aku rasa...kuang kuang kuang.. alasan kannnn...hahahhahaa...

Oklah...aku nak  gi korek resepi ikan siakap stim yang K Ija mintak dari last week lagi...lupa la akak...nanti kita tepek kat sini kayy...

Daaaa....


Quote of the day  ~ "make moments memories for you and memorable for everyone"

No comments:

linkwithin

Blog Widget by LinkWithin