Search this blog

Wednesday, September 30, 2009

HARI YANG INDAH


Salammm...excited lagi nihhh...x tahu la kenapa....tapi hari ni memang aku happy sebab akhirnya dapat bertemu mata ngan Tuan Puteri kesayangan rakyat Kelate kito..sapo lagi kalau tak Yang Amat Mulia Tengku Amalin A'-ishah Putri...


Sebenarnya, baru 2 hari lepas aku dok surfing forum CARI... thread Gosip orang-orang kenamaan...Aku masuk thread Tengku Amalin ni..saja je la nak tahu apa yang derang dok gosip-gosipkan... malam tu memang masa aku banyak dihabiskan dengan dok klik pages kat thread tu satu persatu...Yang paling tak di sangka..esoknya aku di "assigned" gi KL High Court pada 30hb... belek belek cause papers tengok-tengok ada signature TA...Rupanya dia dah pindah Court KL...tu yang jadi tak sabar nak jumpa dia tu....hehehehe....excited nye pasal.....


Aku selalu gak dok dengar cerita dari junior Sekolah Naim Lilbanat & UIA pasal TA (aku kan ex naimian & UIA-an gak)...Semuanya baik-baik belaka...tu yang aku teringin gak la nak face to face ngan TA...memang tak boleh dinafikan she's a nice & sweet person.. comel.. bila tengok dia aku rasa macam aku tengok baby lak...hehehehehe.....



Sori lah sebab tak dapat letak pic...lagipun kena ikut protokol la bila di Mahkamah...lagipun segan lorr nak bergambar ngan TA...time-time keje macam tu... nantilah...ada masa nanti aku akan bergambar ngan dia..hehehehe....


note : nanti aku tepek kat sini "BUKTI" nya...hehehehe




LAYANNNNN....







No comments:

linkwithin

Blog Widget by LinkWithin