Search this blog

Thursday, September 10, 2009

PANAS!! PANASSS!!!!

Salam....hari ni hari yang haru biru buat aku...bengang ngan opis lama.. pasal renewal Sijil Annual... tolak gaji yo-yo orrr je....bayanr nya idookkk....eiii...geram aku....due date untuk bayar 30 haribulan Jun hari tu...ni dah la tak bayarkan...kena lak penalti ..kalau 10 hengget tu aku tak kesahh....ni RM450...so kira kira balik...aku kena bayar seribu lebih plus penAlti...gila APA...


Aku tengah tunggu call dari admin ofis lama... katanya nak bincang ngan bos dulu..yang buat aku bengang..bila call tanya sebelum ni..dia cakap dah bayar tp tu untuk 2008 nya...oiii makcik...ingat kita ni bodoh dungu macam awak ke...Aku tak puas hati terus call Majlis Peguam...Yang 2008 tu ofis lama aku bayar 160 je..untuk dapatkan Sijil Annual 2009.subscription yang 760 tu derang belum bayar lagi...aku dengan panas hati...(astaghfirullah-bulan pose ni wani),terus gi call admin tu balik...TAHU TAKUTT...

Kebetulan ada kawan aku dari ofis yang sama juga..berhenti sebulan lepas aku berhenti.terjadi juga benda yang sama.....apa KESSs... Dia bengang terus buat surat kat bos opis lama tu... tapi kesian dia.. dia dibalas dengan ayat-ayat yang memang kureng asaamm nye...ish..ishh..ishh....seb bek ngan aku ok lagi...

Honestly aku cakap...keje kat ofis macam ni memerlukan tahap kesabaran tahap dewa nya lahh...3 tahun aku dok kat situ..makin lama makin melampau...Kerja yang kita buat dengan ikhlas pun jadi punah... macam-macam kerenah... Nasib baik hari tu aku dah nak kawen...daripada bercuti,baik aku resign.... leh gak aku berehat...hehehehhe.....


Sabar je la kannn.... itu luahan hati aku untuk hari ini....huhuhuhu...
Daaa...

1 comment:

iyouwe said...

cool down! nanged u! hope u will nang me back! good luck! nang me!

linkwithin

Blog Widget by LinkWithin