Search this blog

Tuesday, September 01, 2009

BISKUT RAYA

Salamm....hehehehe....hari ni 1/9/09, aku start keje kat tempat baru.Dekat je ngan umah...drive 5 minit je....Alhamdulillah..rezeki aku di bulan Ramadhan...setelah 2-3 tempat juga aku gi interview. Sebenarnya aku kebosanan sikit..maklumla 1st day kan...xde keje lagi...lps ni ...masa yg akan cemburu kat aku..hakhakhak...pastinya rutin harian aku yg lama dulu akan bermula...berlari-larian kat Court...ekekekekke...


Sementara belum diberikan kerja ni..baik aku update blog.. sambil sambil dok pikir biskut raya apa yang aku nak buat weekend nanti..(semangat nih)....hmmm....chocolate chips pun best gak...yg ada nestum pun best gak...tp aku taknak wat banyak la...cukup-cukup makan di umah & wat raya kat kampung nanti..hehehehe....tgh mencari resepi yang senang nih...bila dah buat nanti aku upload kat sini....kalau menjadi..hahahahahaah..

Oklah...time to go home.... tak sabar nih... dah kul 4.15..15 minit lagi aku chowwww....malas lagi nak fikir tentang esok...apa yang penting aku rasa aku dah mula sukakan tempat kerja baru ni...Insya Allah...biar lah lama sikit bertahan... hehehehe...

C.U.WHEN I C U....EKEKEKEKEKE....

No comments:

linkwithin

Blog Widget by LinkWithin