Search this blog

Thursday, September 17, 2009

ENGKU ALEESYA~CUTE BABY GIRL

Salammm....pagi-pagi lagi aku dok baca paper online satu persatu...free sikit hari ni sebab esok dah nak cuti raya...hehehehe....Belum pun sebulan kerja aku dah apply cuti...Sorry Bos ...apa nak buat...raya...tapi tak la lama macam tahun yang sudah-sudah...2 hari je..nasib baik bos bagi...Alhamdulillah...aku sebenarnya tak mengharap sangat sebab baru start keje kann....tapi belum cuba belum tahu...so aku apply je lah....nasi baik OK..hehehehe

Masa dok baca akhbar KOSMO!... ada cerita pasal Erra & hubby beraya....part aku paling suka..bila tengok pic puteri kesayangan Erra & Engku Emran, Aleesya....kalau ada depan aku konpem aku cubit-cubit pipi dia..heheheh...sedap peluk dak comel macam tu...bertuah Erra & hubby... 






          so sweet & adorable.... ;-)    




Buat Erra & Hubby...semoga bahagia selalu ...Insya Allah...


Sumber & credits to KOSMO! online

1 comment:

iyouwe.info said...

selamat hari raya! nanged u! hope to see u nang me! tq!

nang me!

linkwithin

Blog Widget by LinkWithin